Parallelsessie zaal 7
donderdag 13 juni 2024
- Locatie
Vergaderzaal 7
- Voorzitter
- I.Tekir
- Start
- donderdag 13 juni 2024 20:37
- Eind
- donderdag 13 juni 2024 21:59
- Toelichting
-
dubbele sessie
OP 13 JUNI GEPLAATST: Opgemaakte versie van de Jaarrekening 2023 en de Begroting 2025 van Avres
OP 13 JUNI GEPLAATST: op verzoek van Waardlanden nieuwe versie aanbiedingsbrief begroting 2025 en begroting 2025
OP 12 JUNI GEPLAATST: Aangepast raadsvoorstel en zienswijzebrief GR Waardlanden
OP 11 JUNI GEPLAATST: De begroting 2025 van de GR Waardlanden is, in het verlengde van de Kaderbrief, na vaststelling door het Algemeen Bestuur van Waardlanden (10 juni), en behandeling in het college (11 juni), aan de stukken toegevoegd.
Agendapunten
-
100:02:09 - 00:02:30 - Tekir , I.00:02:31 - 00:02:35 - Koçak, A.00:02:35 - 00:02:38 - Willigen, K. van00:02:37 - - Roeland, J.M.00:02:40 - 00:02:43 - Andel, P van00:02:43 - 00:02:45 - Bahlmann, B.C.S.00:02:45 - 00:02:47 - Meijden, T. van der00:02:48 - 00:02:50 - Santen, N. van00:02:51 - 00:02:53 - Oversteeg, J. van00:02:54 - 00:02:56 - Jong, A. de00:02:57 - - Tekir , I.
-
2
Informeren over de uitkomsten zienswijzen begroting 2025 en Jaarstukken 2023 van de gemeenschappelijke regelingen waar Gorinchem deel van uitmaakt. Raadsvoorstellen en zienswijze stukken zijn reeds beschikbaar met als doel samenhang aan te brengen in de financiële stukken. De zienswijzenbrieven worden na uw instemming namens de raad en het college aan de besturen van de gemeenschappelijke regelingen aangeboden. Gesprek voeren over risicomatrix. Herkent de raad zich in de risicoduiding? Het is raadzaam bij de behandeling van de gem. regelingen de risicomatrix aan te houden. Dus regelingen met een hoog risico als eerste behandelen. Tenslotte wordt een stand van zaken wijziging Wet gemeenschappelijke regelingen gegeven zoals afgesproken in de I&O van 8 juni 2023.
Bijlagen
00:04:47 - 00:33:18 - Ambtelijke organisatie 100:18:14 - 00:18:51 - Willigen, K. van00:18:17 - 00:18:20 - Tekir , I.00:20:10 - 00:20:31 - Tekir , I.00:20:12 - 00:20:25 - Willigen, K. van00:21:43 - 00:22:23 - Meijden, T. van der00:22:01 - 00:22:02 - Tekir , I.00:22:18 - 00:23:03 - Tekir , I.00:23:19 - 00:23:20 - Tekir , I.00:23:19 - 00:23:44 - Jong, A. de00:23:45 - 00:23:57 - Tekir , I.00:25:22 - 00:25:24 - Roeland, J.M.00:25:23 - 00:25:24 - Tekir , I.00:25:24 - 00:26:17 - Jong, A. de00:26:18 - 00:26:21 - Tekir , I.00:26:22 - 00:26:33 - Tekir , I.00:26:24 - 00:26:25 - Roeland, J.M.00:26:27 - 00:26:42 - Roeland, J.M.00:27:13 - 00:27:37 - Tekir , I.00:29:40 - 00:29:50 - Meijden, T. van der00:29:42 - 00:29:44 - Tekir , I.00:32:53 - 00:33:49 - Meijden, T. van der00:33:13 - 00:33:18 - Tekir , I.00:33:38 - 00:33:39 - Ambtelijke organisatie 100:33:43 - 00:33:45 - Ambtelijke organisatie 100:33:48 - 00:34:08 - Ambtelijke organisatie 100:34:00 - 00:34:25 - Meijden, T. van der00:34:24 - 00:34:33 - Tekir , I.00:34:26 - 00:34:27 - Willigen, K. van00:34:27 - 00:34:31 - Willigen, K. van00:34:32 - 00:34:47 - Meijden, T. van der00:34:48 - 00:34:51 - Willigen, K. van00:34:52 - 00:34:58 - Meijden, T. van der00:34:59 - 00:35:00 - Tekir , I.00:35:00 - 00:35:47 - Jong, A. de00:35:21 - 00:35:45 - Meijden, T. van der00:35:22 - 00:35:29 - Tekir , I.00:35:45 - 00:36:38 - Ambtelijke organisatie 100:35:46 - 00:35:49 - Tekir , I.00:36:39 - 00:37:47 - Tekir , I.00:36:39 - 00:36:46 - Willigen, K. van00:36:49 - 00:36:57 - Ambtelijke organisatie 100:36:55 - 00:36:58 - Willigen, K. van00:37:48 - 00:38:36 - Meijden, T. van der00:38:36 - 00:39:52 - Ambtelijke organisatie 100:39:50 - 00:40:03 - Meijden, T. van der00:39:53 - 00:39:54 - Tekir , I.00:40:02 - 00:40:59 - Ambtelijke organisatie 100:40:59 - 00:41:01 - Tekir , I.00:41:01 - 00:41:50 - Koçak, A.00:41:49 - 00:42:12 - Tekir , I.00:42:12 - 00:43:14 - Jong, A. de00:42:56 - 00:42:58 - Tekir , I.00:43:13 - 00:44:34 - Boer, M. de00:44:33 - 00:44:43 - Jong, A. de00:44:41 - 00:45:07 - Boer, M. de00:44:45 - 00:44:49 - Tekir , I.00:45:07 - 00:45:08 - Tekir , I.00:45:08 - 00:45:18 - Bahlmann, B.C.S.00:45:24 - 00:46:12 - Boer, M. de00:46:13 - 00:46:15 - Tekir , I.00:46:16 - 00:46:53 - Santen, N. van00:46:56 - 00:48:18 - Boer, M. de00:48:15 - 00:48:23 - Tekir , I.00:48:22 - 00:49:01 - Willigen, K. van00:49:03 - 00:49:37 - Boer, M. de00:49:39 - 00:50:06 - Tekir , I.00:50:07 - 00:50:44 - Meijden, T. van der00:50:47 - 00:52:08 - Boer, M. de00:52:08 - 00:52:44 - Tekir , I.00:52:35 - 00:52:44 - Santen, N. van00:52:55 - 00:53:16 - Santen, N. van00:52:59 - 00:53:52 - Tekir , I.00:53:52 - 00:54:35 - Willigen, K. van00:54:34 - 00:54:38 - Meijden, T. van der00:54:35 - 00:55:08 - Tekir , I.00:54:39 - 00:54:58 - Willigen, K. van00:54:59 - 00:55:35 - Meijden, T. van der00:55:00 - 00:55:02 - Ambtelijke organisatie 100:55:39 - 00:56:23 - Molengraaf , M.J.00:56:23 - 00:56:39 - Willigen, K. van00:56:40 - 00:56:43 - Meijden, T. van der00:56:40 - 00:57:08 - Ambtelijke organisatie 100:56:43 - 00:56:46 - Tekir , I.00:57:09 - 00:57:24 - Ambtelijke organisatie 100:57:11 - 00:57:12 - Willigen, K. van00:57:24 - 00:57:36 - Willigen, K. van00:57:43 - 00:57:57 - Ambtelijke organisatie 100:57:43 - 00:57:43 - Andel, P van00:57:58 - 01:00:47 - Ambtelijke organisatie 100:57:58 - 00:58:00 - Meijden, T. van der00:58:00 - 00:58:03 - Tekir , I.00:58:47 - 00:58:54 - Willigen, K. van00:59:10 - 01:00:36 - Meijden, T. van der00:59:13 - 00:59:14 - Tekir , I.00:59:18 - 00:59:23 - Tekir , I.01:00:39 - 01:00:56 - Tekir , I.01:01:01 - 01:03:25 - Jong, A. de01:01:54 - 01:03:13 - Ambtelijke organisatie 101:03:14 - 01:03:27 - Ambtelijke organisatie 101:03:18 - 01:03:21 - Tekir , I.01:03:25 - 01:04:17 - Santen, N. van01:04:04 - 01:05:56 - Ambtelijke organisatie 101:04:27 - 01:04:48 - Santen, N. van01:04:53 - 01:05:00 - Tekir , I.01:05:53 - 01:06:17 - Tekir , I.01:06:12 - 01:06:14 - Andel, P van01:06:14 - 01:06:32 - Jong, A. de01:06:35 - 01:06:59 - Molengraaf , M.J.01:07:03 - 01:07:05 - Tekir , I.01:07:06 - 01:07:27 - Andel, P van01:07:29 - 01:07:35 - Ambtelijke organisatie 101:07:38 - 01:10:40 - Ambtelijke organisatie 101:07:43 - 01:07:46 - Tekir , I.01:07:52 - 01:07:54 - Andel, P van01:08:28 - 01:08:52 - Andel, P van01:08:58 - 01:09:40 - Meijden, T. van der01:08:59 - 01:09:02 - Tekir , I.01:10:33 - 01:10:52 - Tekir , I.01:10:52 - 01:11:08 - Jong, A. de01:11:10 - 01:12:17 - Molengraaf , M.J.01:12:20 - 01:12:45 - Tekir , I.01:12:26 - 01:12:27 - Ambtelijke organisatie 101:12:47 - 01:13:40 - Tekir , I.01:12:55 - 01:13:20 - Willigen, K. van01:13:20 - 01:13:21 - Andel, P van01:13:46 - 01:13:50 - Tekir , I.01:13:48 - 01:13:49 - Andel, P van01:13:49 - 01:14:16 - Andel, P van01:13:50 - 01:13:52 - Tekir , I.01:14:19 - 01:19:44 - Ambtelijke organisatie 101:14:52 - 01:14:54 - Tekir , I.01:15:40 - 01:15:52 - Andel, P van01:15:54 - 01:15:59 - Tekir , I.01:15:59 - 01:16:30 - Jong, A. de01:16:28 - 01:16:29 - Tekir , I.01:17:03 - 01:17:23 - Willigen, K. van01:17:03 - 01:17:05 - Tekir , I.01:18:36 - 01:18:41 - Willigen, K. van01:19:34 - 01:19:35 - Willigen, K. van01:19:43 - 01:19:56 - Willigen, K. van01:19:55 - 01:19:57 - Molengraaf , M.J.01:19:56 - 01:20:33 - Ambtelijke organisatie 101:20:32 - 01:21:03 - Tekir , I.01:20:47 - 01:21:28 - Meijden, T. van der01:21:23 - 01:21:24 - Molengraaf , M.J.01:21:27 - 01:21:49 - Molengraaf , M.J.01:21:39 - 01:21:48 - Meijden, T. van der01:21:45 - - Tekir , I. -
3
Afsluiting sessie en vervolgafspraken
Bijlagen