Ga naar de inhoud van deze pagina Ga naar het zoeken Ga naar het menu
Vorige pagina

Parallelsessie zaal 7

I&O Evenementenbeleid

donderdag 21 maart 2019

21:30 - 22:20
Locatie

Vergaderzaal 7

Voorzitter
R.J.J. van Breemen
Toelichting

Dit is de 2e I&O sessie


E-mailbericht aan raadsleden, fractieassistenten d.d. 11 maart jl.


Geachte raadsleden en fractie-assistenten,


Afgelopen donderdag (7 maart) was de I&O Evenementenbeleid. Het vervolg van deze I&O staat gepland op 21 maart aanstaande. De indruk na afloop van de sessie was dat er nog veel onbeantwoorde vragen zijn waar ook met een 2e I&O onvoldoende ruimte voor is.


2 opties
In overleg met mevr. Pet, evenementenregisseur, hebben we ervoor gekozen om de mogelijkheid te bieden om technische vragen schriftelijk in te dienen. Daarnaast is het mogelijk om een afspraak te maken met mevr. Pet als er behoefte is aan een mondelinge toelichting.


Technische vragen schriftelijk indienen
Indien u technische vragen schriftelijk wilt indienen, stuurt u ze dan bij voorkeur zo snel mogelijk, maar uiterlijk 14 maart naar w.pet@gorinchem.nl
De vragen zullen maandag 18 maart, voorzien van beantwoording, worden verstuurd naar alle raadsleden en fractieassistenten en in iBabs worden geplaatst. Dat doen we op 18 maart zodat u nog gelegenheid heeft om deze beantwoording met uw fractie te bespreken (inmiddels geplaatst 18/03).


Afspraak maken
Daarnaast is het mogelijk om een afspraak te maken met mevr. Pet voor een mondelinge toelichting. Daar zijn 2 momenten voor gereserveerd:

  1. 18 maart van 18.00 – 20.00 uur
  2. 21 maart van 18.00 – 19.30 uur

Wilt u van deze gelegenheid gebruik maken? Meld u zich dan aan via w.pet@gorinchem.nl of 0183-659351.

Agenda documenten