Vorige pagina
Parallelsessie zaal 7
I&O Gelijke kansen; De rijke verlengde schooldag
donderdag 5 oktober 2023
19:30 - 21:20
- Locatie
Vergaderzaal 7
- Voorzitter
- M. de Pagter
- Start
- donderdag 5 oktober 2023 19:27
- Eind
- donderdag 5 oktober 2023 21:09
- Toelichting
-
Dubbele sessie
Agendapunten
-
100:06:06 - 00:07:21 - Pagter, M. de00:07:17 - 00:07:22 - Pellikaan, L.P.W.00:07:22 - 00:07:24 - Koçak, A.00:07:24 - 00:07:27 - Bahlmann, B.C.S.00:07:26 - 00:07:29 - Metz, G.00:07:29 - 00:07:32 - Tekir, I.00:07:31 - 00:07:34 - Jong, A. de00:07:34 - 00:07:35 - Geest, J.P. van der00:07:36 - 00:07:38 - Veldheer-Vink, M.00:07:39 - 00:08:04 - Pagter, M. de00:08:03 - 00:11:24 - Mager, A.00:11:23 - 00:11:27 - Pagter, M. de00:11:27 - - Ambtelijke organisatie 1
-
2
De Stichting OVO en de gemeente Gorinchem is samen met 10 andere maatschappelijke partners ‘koploper’ in het traject de Verlengde/ Rijke Schooldag. In 2022 is gestart met deze verlengde schooldag. Tijdens de I en O is er een terugblik, stand van zaken nu en vooruitblik naar de ontwikkeling gericht op alle jongeren in het onderwijs.
00:17:04 - 00:31:42 - Insprekerspas100:24:32 - 00:24:33 - Pagter, M. de00:24:33 - 00:25:09 - Jong, A. de00:26:55 - 00:27:12 - Metz, G.00:26:55 - 00:26:57 - Pagter, M. de00:27:12 - 00:27:16 - Jong, A. de00:27:23 - 00:28:39 - Ambtelijke organisatie 100:28:39 - 00:28:43 - Pagter, M. de00:28:40 - 00:29:12 - Metz, G.00:30:56 - 00:30:57 - Metz, G.00:37:01 - 00:42:37 - Insprekerspas100:42:05 - 00:42:10 - Pagter, M. de00:42:07 - 00:42:46 - Koçak, A.00:42:43 - 00:43:54 - Insprekerspas100:43:53 - 00:44:03 - Koçak, A.00:43:59 - 00:45:30 - Insprekerspas100:44:35 - 00:44:37 - Pagter, M. de00:45:23 - 00:45:31 - Koçak, A.00:45:31 - 00:45:35 - Pagter, M. de00:45:33 - 00:46:52 - Ambtelijke organisatie 100:46:55 - 00:48:43 - Insprekerspas100:48:15 - 00:48:24 - Pagter, M. de00:48:26 - 00:48:35 - Pagter, M. de01:00:00 - 01:00:36 - Pagter, M. de01:00:35 - 01:01:16 - Insprekerspas201:00:59 - 01:02:33 - Veldheer-Vink, M.01:02:18 - 01:02:19 - Koçak, A.01:02:20 - 01:02:28 - Koçak, A.01:02:31 - 01:03:14 - Geest, J.P. van der01:02:38 - 01:02:42 - Pagter, M. de01:03:02 - 01:03:04 - Insprekerspas201:03:12 - 01:03:31 - Koçak, A.01:03:31 - 01:03:32 - Geest, J.P. van der01:03:32 - 01:03:33 - Koçak, A.01:03:34 - 01:03:41 - Geest, J.P. van der01:03:35 - 01:04:46 - Insprekerspas201:04:49 - 01:05:09 - Insprekerspas201:04:54 - 01:04:56 - Jong, A. de01:05:06 - 01:07:30 - Jong, A. de01:06:47 - 01:07:38 - Insprekerspas201:07:30 - 01:07:58 - Tekir, I.01:07:58 - 01:08:10 - Koçak, A.01:08:00 - 01:08:03 - Pagter, M. de01:08:10 - 01:08:13 - Ambtelijke organisatie 101:08:13 - 01:08:22 - Pagter, M. de01:08:16 - 01:09:19 - Ambtelijke organisatie 101:09:21 - 01:11:03 - Insprekerspas201:09:28 - 01:10:26 - Metz, G.01:10:26 - 01:10:34 - Bahlmann, B.C.S.01:10:56 - 01:11:00 - Pagter, M. de01:10:56 - 01:11:24 - Koçak, A.01:11:27 - 01:11:38 - Insprekerspas201:11:37 - 01:12:22 - Pellikaan, L.P.W.01:12:23 - 01:13:58 - Insprekerspas201:12:48 - 01:12:59 - Tekir, I.01:13:55 - 01:14:14 - Bahlmann, B.C.S.01:13:58 - 01:13:59 - Pagter, M. de01:14:16 - 01:22:28 - Insprekerspas201:14:19 - 01:14:20 - Pagter, M. de01:21:50 - 01:21:51 - Pagter, M. de01:22:06 - 01:22:09 - Pagter, M. de01:22:07 - 01:23:35 - Tekir, I.01:23:31 - 01:23:40 - Insprekerspas201:23:36 - 01:23:39 - Pagter, M. de01:23:37 - 01:24:23 - Ambtelijke organisatie 101:23:40 - 01:23:45 - Tekir, I.01:24:24 - 01:24:25 - Pagter, M. de01:24:26 - 01:24:28 - Pagter, M. de01:24:26 - 01:26:11 - Insprekerspas201:26:09 - 01:26:12 - Pagter, M. de01:26:11 - 01:27:53 - Mager, A.01:27:55 - 01:27:58 - Pagter, M. de01:27:57 - 01:28:56 - Koçak, A.01:28:54 - 01:30:02 - Insprekerspas201:30:03 - 01:31:26 - Ambtelijke organisatie 101:31:27 - 01:32:28 - Insprekerspas201:32:27 - 01:32:55 - Ambtelijke organisatie 101:32:28 - 01:32:29 - Koçak, A.01:32:55 - 01:32:57 - Koçak, A.01:32:56 - 01:33:01 - Insprekerspas201:33:01 - 01:33:05 - Pagter, M. de01:33:02 - 01:33:51 - Koçak, A.01:33:52 - 01:33:55 - Pagter, M. de01:33:54 - 01:34:25 - Insprekerspas201:42:07 - - Pagter, M. de -
3
Afsluiting sessie en vervolgafspraken
Bijlagen