Vorige pagina
Parallelsessie raadzaal
I&O Gebiedspaspoort Woonwijken West
donderdag 19 juni 2025
21:30 - 22:20
- Locatie
Raadzaal
- Voorzitter
- A. Boutachkourt
- Start
- dinsdag 24 juni 2025 08:35
- Eind
- dinsdag 24 juni 2025 08:37
- Agenda documenten
Agendapunten
-
110:54:27 - 10:54:24 - Le Noble, R.10:54:24 - 10:54:22 - Oversteeg, J. van10:54:22 - 10:54:20 - Gammeren, D. van10:54:21 - 10:54:21 - Andel, P van10:54:19 - 10:54:18 - Andel, P van10:54:17 - 10:54:15 - Jong, A. de10:54:14 - 10:54:13 - Andressen, N.10:54:11 - 10:54:08 - Andressen, N.10:54:07 - 10:54:04 - Hamann, E.W.H.10:54:02 - - Sangers, H.B.T.10:54:00 - - Boutachkourt, A.
-
2
Op 19 december 2023 is door de gemeenteraad de omgevingsvisie Gorinchem 2050, “Stad in Balans” vastgesteld. Om de omgevingsvisie te kunnen vertalen naar het omgevingsplan is een verdere uitwerking op gebiedsniveau is noodzakelijk. We doen dit in de vorm van gebiedspaspoorten. Het afgelopen jaar hebben we u tweemaal meegenomen in de totstandkoming van het gebiedspaspoort Woonwijken West. Tijdens de laatste sessie op 19 september jl. heeft u uw wensen en bedenken voor de verschillende dilemma’s meegegeven aan het college. Vanavond wordt het gebiedspaspoort en de werking daarvan aan u toegelicht.
Bijlagen
10:53:30 - 10:52:01 - Boer, M. de10:52:02 - 10:51:59 - Boutachkourt, A.10:51:48 - 10:47:28 - Ambtelijke organisatie 110:51:43 - 10:51:41 - Boutachkourt, A.10:47:17 - 10:42:58 - Ambtelijke organisatie 210:43:52 - 10:43:24 - Andel, P van10:43:49 - 10:43:45 - Boutachkourt, A.10:43:14 - 10:42:59 - Andel, P van10:42:59 - 10:42:28 - Boutachkourt, A.10:42:53 - 10:42:44 - Andel, P van10:42:29 - 10:42:13 - Andel, P van10:42:27 - 10:42:26 - Boer, M. de10:42:26 - 10:42:25 - Boer, M. de10:42:17 - 10:42:00 - Ambtelijke organisatie 210:41:59 - 10:41:10 - Boer, M. de10:41:15 - 10:41:14 - Boutachkourt, A.10:41:09 - 10:41:07 - Boutachkourt, A.10:41:08 - 10:40:50 - Andel, P van10:40:50 - 10:39:23 - Ambtelijke organisatie 210:40:00 - 10:39:32 - Boutachkourt, A.10:39:00 - 10:38:51 - Boutachkourt, A.10:38:58 - 10:34:41 - Ambtelijke organisatie 210:34:44 - 10:34:32 - Boutachkourt, A.10:34:36 - 10:30:16 - Boer, M. de10:30:17 - 10:30:12 - Boutachkourt, A.10:30:12 - 10:29:16 - Oversteeg, J. van10:29:14 - 10:28:57 - Boutachkourt, A.10:28:57 - 10:28:30 - Hamann, E.W.H.10:28:34 - 10:28:30 - Boutachkourt, A.10:28:33 - 10:27:27 - Boer, M. de10:27:31 - 10:27:23 - Boutachkourt, A.10:27:23 - 10:26:43 - Le Noble, R.10:27:11 - 10:27:04 - Boutachkourt, A.10:26:41 - 10:24:32 - Boer, M. de10:24:33 - 10:24:01 - Boutachkourt, A.10:24:29 - 10:23:49 - Le Noble, R.10:23:49 - 10:22:49 - Boer, M. de10:22:50 - 10:22:33 - Ambtelijke organisatie 110:22:49 - 10:22:45 - Boutachkourt, A.10:22:48 - 10:22:46 - Andel, P van10:22:26 - 10:19:45 - Ambtelijke organisatie 210:19:48 - 10:19:41 - Boutachkourt, A.10:19:45 - 10:18:42 - Andel, P van10:18:56 - 10:18:50 - Boutachkourt, A.10:18:45 - 10:18:01 - Boer, M. de10:18:28 - 10:18:27 - Andel, P van10:18:02 - 10:17:50 - Andel, P van10:17:52 - 10:17:50 - Boer, M. de10:17:50 - 10:17:38 - Boutachkourt, A.10:17:40 - 10:17:02 - Boer, M. de10:17:03 - 10:16:35 - Oversteeg, J. van10:16:35 - 10:16:19 - Boer, M. de10:16:18 - 10:16:13 - Boutachkourt, A.10:16:15 - 10:15:43 - Jong, A. de10:15:42 - 10:14:43 - Boer, M. de10:14:43 - 10:14:38 - Boutachkourt, A.10:14:42 - 10:13:48 - Ambtelijke organisatie 210:13:48 - 10:13:03 - Boutachkourt, A.10:13:04 - 10:12:26 - Ambtelijke organisatie 110:12:26 - 10:11:32 - Ambtelijke organisatie 210:11:33 - 10:11:32 - Boutachkourt, A.10:11:33 - 10:11:21 - Ambtelijke organisatie 110:11:00 - 10:10:30 - Boer, M. de10:10:30 - 10:10:15 - Boutachkourt, A. -
3
Afsluiting sessie en vervolgafspraken
Bijlagen