Parallelsessie raadzaal
donderdag 4 april 2024
- Locatie
Raadzaal
- Voorzitter
- M. de Pagter
- Start
- donderdag 4 april 2024 19:23
- Eind
- donderdag 4 april 2024 20:29
Agendapunten
-
100:08:48 - 00:09:36 - Pagter, M. de00:09:33 - 00:09:36 - Geest, J.P. van der00:09:36 - 00:09:39 - Tekir, I.00:09:39 - - Heikens, H.E.J.
-
2
Partijen hebben de wens om de organisatiegraad van het bedrijfsleven te verhogen. Dit draagt zowel bij aan maatschappelijke doelen als private doelen en is reeds benoemd in de economische visie en collegeprogramma. De raad is hierover op 16 november 2023 tijdens een I&O geïnformeerd.
De IKG verkend momenteel de haalbaarheid van een Ondernemersfonds Gorinchem, wat een bijdrage kan leveren aan het verhogen van de organisatiegraad. Hiertoe is Bureau Blaauwberg als bureau aan de slag om in opdracht van de IKG en gefaciliteerd door de gemeente deze verkenning uit te voeren. Tijdens het I&O van 4 april wordt de stand van zaken van dit lopende onderzoek gegeven.00:09:41 - 00:09:44 - Santen, N. van00:09:44 - 00:09:47 - Hamann, E.W.H.00:09:47 - 00:09:49 - Veen, D. van00:09:49 - 00:09:52 - Boutachkourt, A.00:09:58 - 00:10:39 - Pagter, M. de00:10:44 - 00:17:30 - Mager, A.00:17:02 - 00:17:49 - Pagter, M. de00:17:39 - 00:21:08 - Ambtelijke organisatie 200:21:08 - 00:21:14 - Pagter, M. de00:21:17 - 00:36:22 - Ambtelijke organisatie 300:26:18 - 00:28:40 - Santen, N. van00:26:20 - 00:26:25 - Pagter, M. de00:28:40 - 00:28:58 - Ambtelijke organisatie 200:30:56 - 00:31:29 - Tekir, I.00:30:59 - 00:31:30 - Pagter, M. de00:32:13 - 00:32:44 - Tekir, I.00:34:25 - 00:36:25 - Tekir, I.00:35:58 - 00:35:58 - Pagter, M. de00:36:00 - 00:36:23 - Pagter, M. de00:36:27 - 00:36:29 - Tekir, I.00:37:34 - 00:38:25 - Tekir, I.00:37:39 - 00:37:41 - Ambtelijke organisatie 200:38:23 - 00:38:50 - Pagter, M. de00:38:48 - 00:39:35 - Santen, N. van00:39:35 - 00:40:46 - Ambtelijke organisatie 300:39:44 - 00:40:04 - Santen, N. van00:40:04 - 00:40:12 - Ambtelijke organisatie 200:40:43 - 00:40:46 - Pagter, M. de00:40:44 - 00:42:06 - Ambtelijke organisatie 200:42:06 - 00:42:09 - Ambtelijke organisatie 300:42:08 - 00:42:12 - Pagter, M. de00:42:10 - 00:42:31 - Hamann, E.W.H.00:42:29 - 00:43:49 - Ambtelijke organisatie 300:43:32 - 00:43:53 - Hamann, E.W.H.00:43:54 - 00:47:06 - Hamann, E.W.H.00:44:19 - 00:45:24 - Pagter, M. de00:44:27 - 00:45:17 - Tekir, I.00:45:25 - 00:45:30 - Pagter, M. de00:45:48 - 00:45:52 - Pagter, M. de00:45:55 - 00:45:55 - Pagter, M. de00:46:22 - 00:46:41 - Pagter, M. de00:46:42 - 00:46:43 - Pagter, M. de00:47:01 - 00:47:24 - Pagter, M. de00:47:24 - 00:47:31 - Tekir, I.00:47:29 - 00:47:33 - Pagter, M. de00:47:34 - 00:47:36 - Pagter, M. de00:49:36 - 00:49:43 - Pagter, M. de00:49:37 - 00:50:59 - Geest, J.P. van der00:49:37 - 01:03:58 - Ambtelijke organisatie 300:49:46 - 00:49:59 - Pagter, M. de00:50:59 - 00:51:03 - Pagter, M. de00:54:08 - 00:54:24 - Pagter, M. de00:56:27 - 00:56:44 - Geest, J.P. van der00:58:57 - 00:59:11 - Geest, J.P. van der00:59:40 - 00:59:41 - Pagter, M. de01:00:03 - 01:00:14 - Pagter, M. de01:00:04 - 01:00:05 - Santen, N. van01:00:47 - 01:00:51 - Pagter, M. de01:00:48 - 01:01:16 - Santen, N. van01:02:24 - 01:02:40 - Tekir, I.01:02:26 - 01:03:13 - Pagter, M. de01:03:13 - 01:03:31 - Tekir, I.01:03:20 - 01:03:24 - Pagter, M. de01:03:54 - - Pagter, M. de -
3
Presentatie op 4 april ontvangen en geplaatst.
Afsluiting sessie en vervolgafspraken
Bijlagen
01:04:12 - 01:04:47 - Geest, J.P. van der01:04:47 - 01:04:49 - Pagter, M. de01:05:43 - 01:06:03 - Pagter, M. de01:05:44 - 01:06:24 - Ambtelijke organisatie 201:06:23 - 01:06:34 - Pagter, M. de